Massa tävlingar!!

Det finns just nu massa bloggare som har tävlingar på sina bloggar där man ska länka till deras tävling och istället för att ta massa inlägg så gör jag ett med dem tävlingar som är just nu.

Lousie har en tävling där man kan vinna värsta goodiebagen värde 1300kr, ni måste kolla in den tävlingen!!

Sen har Lolita en tävling på sin blogg, där man kan vinna ett supersnyggt armband värde 4500kr.

Motivering varför jag ska vinna: 4 enkla ord,  SNYGGASTE ARMBANDET JAG SETT!
Jag älskar de men hade inte haft råd /lust att köpa de (för 4500kr) men vilken tur att du tävlar ut de.
Hoppas hoppas turen är på min sida.

Även Nathalie har en tävling på sin blogg och där vinner man ett Multi-Blush Tender Raspberry från Clarins.

Få en julklapp hemskickad till dig, tävla på Kathes blogg där kan du vinna en julklapp från hennes egna coola webbutik Modemecka!!

Vinnn en snygg skinnväska värde 895kr här på  Alexandras blogg!!


Så det är bara att sätta igång att tävla!!

Kan hända att jag uppdaterar detta inlägg om det kommer fler kuliga tävligar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0