Mycket bröd idag!

Dagen började med en håltimme!! Shihooo.... efter den vanliga lektionen så har vi 1 timme och 15 min rast och nu när lektionen blev inställd så fick vi 45 min extra rast. Min kompis är lite crazy men ball så hon föreslog att vi skulle dra in till stan (tar 25-30 min att åka in) och käka på Mc Donalds:D Hhahh klockan var bara halv 9, men efter att hon hade tjajat lite på mig så gick jag med på de.

Övver ball va de, var var typ själva där och hade skitkul, jag tog 2 toastar (dem serverade bara frukost och cheesbugers) och min lilla gamkompis tog 3 cheese, en coca och en mc flurry (typ vet inte om de var just de), heheh. Sjukt ball vi hann även tillbaka till lektionerna!


Skollunchen var äcklig så då åt jag mackor (tur jag var mätt sedan innan)

När jag kom hem åt jag en väldigt god,  "ekologisk macka." Jag kallar den för de, jag tyckte faktist den är ganska nyttig!!! Hehehe

Så det har blivit mycket bröd idag!

image1002
Mc Donalds Toast "Mc toast"

image1003
Polarbröd i skolan

image1004

Min "ekologiska" macka. ÖÖÖÖÖÖVVERGOD!!
Jag vet det ser typ ut som kräk men det är yoghurtsås , sååå god

Innehåller:
Grov bulle från Skogaholm
Kycklingbitar
Yoghurt men citrus-grillkrydda i (prova det är såå gott)
Smör

MUMMS!!!


Vilket är ert favorit bröd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0