Nyheter från H&M

Nu har H&M fått en hel del nyheter på deras onlineshop. Visst det är snyggt, men det är nästan bara festklänningar och kläder som är kanske tänka till nyår eller andra tillställningar.
Men något hittade jag som jag är sugen på.

På första plats: Denna sjukt söta tröjan med en rosett för 298kr


Svart eller vit?

Hahah sen kan jag inte sätta placering länge!



En snygg svart kjol med högmidja 249kr. Funkar till många tillfällen bara man kombinerar ihop den med rätt kläder och accessoarer.



Denna klänning är ett sånt plagg som man måååste se i verkligheten. Den ser jättesnygg ut på modellen när hon har den på sig. Men när den bara hänger helt själv är inte absolut inget märkvärdigt. Så den här hade jag inte kunnat beställa över nätet utan hade varit tvungen att sen den i butik.
298kr kostar den.



Hihi.....Hello Kitty har blivit så himla populärt nu men det är absolut inget jag kommer köpa i Sverige. För det vet jag nämligen att de kryllar av sånt i Thailand. Så de köper jag där!
Jackan 198kr
Pyjamasen 179kr
Nesesären 29,50kr

Kolla in H&Ms sajt och hitta dina favoriter!

Vad tyckte ni om mina favoriter? Har ni hittat någon anna favorit i så fall tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0