Recension: Lisen Organics Läppbalsam Chokladkyss

Den duktiga bloggerskan Kathe har startat en egen webbutik och jag har fått den stora äran att recensera en vara från hennes sortiment. Modemekca heter hennes webbutik, där säljer hon kläder och skönhetsprodukter från många stora märken och företag.
                             

Bild: Från Modemecka

Namn: Lisen Organics Läppbalsam Chokladkyss
Pris: 69kr hos Modemecka.
Konsistens: Mjukt och skönt på läpparna och lätt att applicera.
Doft: Chokladsmak med mintdoft. De smakar mycket som After Eight
Cerat: Snyggt cerat och som innehåller mycket så de räcker länge.
Resultat: Luktar gott på läpparna och dem blir mjuka och fina.
Testperson: Eftersom alla tycker olika så jag har bett mina kompisar samt min mamma att också pröva de och då blev resultatet så här. Jag har såklart också provat de.
Övrigt: Jämförelsevis, tänk dig att du äter en bit After Eight choklad, skillnaden är att du aldrig sväljer den, smaken sitter på läpparna
Fakta om produkt: Gör torra läppar pussvänliga! Med sheasmör och äkta kakao.

Innehåll: Bivax, kakao, kakaosmör, ricinolja, rapsolja och arom.

Storlek: 4,5 ml.


Betyg: ♥♥♥♥♥ ( 5 av 5)

.


Håll utkik efter en tävling på bloggen där man kan vinna ett sådant här Lisen Organics Läppbalsam Chokladkyss!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Skulle passa perfekt på mina läppar nu när dom är så otroligt torra!

2007-11-25 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0