SNÄLLA HJÄLP MIG!

Jag vet och har hört från andra att namnet från den som kommenterar inte syns, men jag har verkligen försökt hitta inställningen och ända den men jag har inte lyckats!!

Så nu är min fråga till er om ni kan hjälpa mig med att hitta denna inställning.

Visa en bild, skriv vad som står över/under(där man ändrar inställningen alltså i redigera stilmall) den platsen jag ska ändra eller VAD SOM HELST HJÄÄLPP MIG!!

Jag har stilmall fashion!

image1046

Så här ser de ut!



image1047

Om du vet var jag ska ändra så gör gärna en sådan här bild
(kopiera den websidan du är inne på genom att klicka på print screan) och maila mig den: [email protected]


SNÄLLA JAG VILL GÄRNA FÅ RÄTT PÅ DEN INSTÄLLNINGEN SÅ HJÄLP MIG OM DU KAN!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tror bara att det är att du har grön text och grön "bakgrund"

2007-11-23 @ 22:29:22
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0