Sy?? Hur gör man??

Ohh jag bli så avis på alla er som är så duktiga på att sy, jag vill också kunna de och jag SKA lära mig de. Vi har bara börjat med syslöjd nu i 7:an (på riktigt) så kanske inte så konstigt men ändå.
 
LÄS!!

Snälla till er som kan sy kan inte ni ge mig några tips eller tips på något klädesplagg som är lätt att sy??
 Skriv gärna hur man gör också om ni kan!

Beundrar Alma h som syr egna paperbag waist kjolar och säljer till andra eller Elin som också syr kjolar och klänningar!! Det är så grymt.


image1006            +      =image1005

TYG PLUS EN SYMASKIN SKA DE VARA SÅ SVÅRT ATT SY EN KJOL AV DE!!??

Kommentarer
Postat av: KAJSA

När jag hade syslöjd så fanns det massa med tjocka pärmar med instruktioner till olika sorters plagg och väskor. Så fråga din syfröken.

2007-11-14 @ 17:22:08
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0