Trodde jag var ledig!

Dagen började med att jag gick upp som vanligt, käkade, klädde på mig borstade tänderna ja allt de som jag brukar göra. Sen gå jag ut för att vänta på bussen och jag fick vänta reält idag. Stod i ca 25 min och bara väntade, men det var inte tråkigt för jag tänkte ohh jag har säkert glömt att läsa att det är studiedag (för de brukar vi ha första dagen efter lovet). MEN FEM I NIO (vi börjar nio) så kommer bussen, den va väääldigt sen, så tyvärr hade jag rätt och fick gå till skolan:(:P

Ska snart iväg och dansa, det var länge sedan lov och innan lovet var dansläraren sjuk. Ska bli kul!!

Måndagens


♥ Kjol Gina Tricot (NY)
♥ Tee Vero moda
♥ Armband Glitter (NYTT)
♥ Halsband Glitter (NYTT)
♥ Strumpbyxor SOXS
♥ Benvärmare Cubus (NYA)
♥ Skor Jerns
♥ Örhänge Guldfynd

Vad tycker ni om dagens klädsel?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fint :)

2007-11-05 @ 17:26:54
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0