Vad tycker jag om dem olika modedetaljerna? -utmaning

Hittade denna utmaning på Käthes blogg och jag antar den!

Lack
- Ser skitsnyggt ut på bilder men vet inte om det är något i skolan.

Paljetter - Snyggt till fester och tillställningar men inget jag skulle gå runt med i skolan

Blommigt - Väldigt fint, älskar de
A-linjeskurna klänningar - Kan bli lite tråkiga, men också väldigt snygga och stilrena

Fodralklänningar - Snyggt och man passar i de

Rågummi - ??

Ugg's - Helt OK

Tajts - Det har man ju alltid användning för

Stuprör - Praktiska jeans som jag diggar
70-talsvida ben - Nja, inte min stil

Shorts - Till sommaren great

Djurmönstrat - Nä, gillar ja inte 

Randigt - Nja inte de heller.

Rutigt - Mm det kan ibland bli fräckt 

Oversize - Är väldigt snyggt, vill ha en riktigt oversize t-shirt

Stövlar - I like it
Orange - Små detaljer i de kan vara snyggt men inte för mycket
Cerise - Fint. 

Lila - En av favvo färgerna. 

Grått - En av dem andra favvo färgerna 

Svart - Funkar alltid
Senapsgult - Har tyvärr inget i de men tycker det är ganska snyggt 

Ballongkjolar - Sådär, måste bära upp de rätt

Äggformade toppar/ klänningar - Sådär

Converse - De är snyggt och coolt

Ballerinaskor - Tyvärr kan jag ju inte ha så många skor, har inte hittat ett par ballerina i min storlek, men tycker dem är väldigt söta
Klassiska pumps - se ovan
Grova pumps - se ovan ovan

Nu UTMANAR jag DIG, kommentera gärna här nedan om du antar utmaningen!
Skriv gärna vem du fick utmaningen ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0