Vilken dag!!

Ojojoj dagen har varit lång och är imponerad av min prestation.

Först idag hade vi några läxor och skolarbete som jag oroade mig för, men det gick hysat.

Sedan hade vi BIPTEST (konditionstest 10 nivåer på varje svårihetsgrad) och jag KLARADE 10,8 så j*vla nöjd blev jag (typ rekord på skolan av tjejerna, vet inte men inte långt ifrån:D)

Sedan spelade jag piano, som vanligt

Efter de hade vi basketträning med Linus Törnblad (höjdhoppare), sjukt coolt han skulle lära oss att hoppa (de måste man kunna göra i basket). Han berömde mig för en övning som jag fick visa, kul med ett proffs som tittar:D

Nu är jag sjukttrött orkar ingenting men imorgon har jag förhoppningsvis nya krafter.
Som ni kanske förstår så har jag inte varit hemma tidigare idag, därför har jag inte kunnat blogga innan.


Ha de bäääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0