Älskade armband

Jag vet att jag har skrivit mycket om detta armband men jag älskar de. Fattar bara inte varför jag inte har köpt något. Förmodligen för jag inte vill att de ska se så plastigt ut som det kan göra.

Jag har sett att det finns på Cocoo, Kyssjohanna och Betties galleria. Men vilket av dem ställen är armbandet snyggast på?

OM DU HAR KÖPT DE CC SKYE INSPIRERADE ARMBANDET NÅGONSTANS SNÄLLA KOMMENTERA OCH SKRIV VART DU KÖPTE DET OCH OM DET VAR SNYGGT!

image920Cocoo 195kr
image918 Kyssjohanna 175krimage919Betties Galleria 99kr (nu)




Har du köpt något CC Skye inspirerat armband kommentera, var och vad du tycker om de?


Kommentarer
Postat av: angelika

Armbandet var jätte snyggt :P
pussar o kramar från din lilla kusin :P

2007-10-29 @ 18:36:07
URL: http://angemix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0