Dagen med mycket händelser

Jag började dagen men att träna, min pappa tärnade vårt lag idag (han är gammal basketspelare) eftersom våran riktigta tränare var på spa. Efter de så stack jag hem för att föbereda loppisen i morgon. Plockade fram fler saker och lastade in dem i bilen. Sist men inte minst fixade jag och förberede till våran tjejkväll som vi skulle ha. Det blev väldigt kul och galet, ällskar ej tjejor! Nu ligger jag i soffan och är väldigt trött, och mörkrädd (mamma och pappa är på fest hos grannarna). Menmen jag somnar väl. Jag ska upp tidigt i morgon och vara på loppisen hela dagen så det blir svårt med bloggande. Men bloggar självklart förhoppningsvis på kvällen i morgon eller på måndag. Hoppas jag tjänar mycket pengar:D, hope

HA de bästt!


Här kommer kvällens


Jeans Åhlens (dragit upp till en högre modell)
Linne ??
Massar blandade armaband
Halsband gkås
Sidenband ??

Vad tycks om kvällens outfit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0