Det gick dåligt, men lycklig ändå med mina 8 loppisfynd.

Idag skulle ju jag stå på loppis, och de gjorde jag också. Men så tyvärr blev det ganska misslyckande, eftersom det inte kom så mycket folk. Totalt tror jag att jag fick ihop ca 200kr PLUS MINA FYND på 90kr. Menmen det var ganska kul och nu ska allt (nästan) till tippen. Jag gick först ett varv och kollade med pappa, då hittade jag inget. Sedan gick jag ett varv med mamma då hittade jag 4 saker. Lite senare gick jag ett varv själv och hittade 1 sak. Och tillslut så gick jag en gång till och hittade då 2 saker. Från att inte ha hittat något till att hitta 8 saker på samma plats, det är konstigt. Men jag är i vilket fall som helst väldigt nöjd med mina fynd.


  • Underbart söt sjal från esprit 10:-
  • Häftig ring 5:-
  • Lee jeansjacka (snyggare i verkligheten) 20:-
  • Armband 5:-
  • Bruna örhänge 10:-
  • Väska med blommor (sötare i verkligheten) 20:-
  • Skinnväska (mörkare och snyggare i verkligheten) 20:-
  • Fridas tjejbok 3:-
  • Totalt: 93kr, vad får man för de, en t-shirt på H&M?

Vad tycks om mina fynd?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Den bruna väskan och jeansjackan var jätte fint :)

2007-09-23 @ 19:10:25
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0