Helt slut

Har precis käkat upp en portion pasta med köttfärssås och med en hembakad bröbit, riktigt gott, jag och mamma körde in och köpte de innan vi stack hem. Jag har spelat 2 basketmatcher idag och är nu väldigt trött. Jag fick spela nästan hela tiden, första matchen spelade jag nog 26cmin av 28, och andra matchen typ 27,30 av 28 min. Båda matcherna var direkt efter varandra, så de blev ont om vila men väldigt kul,  just nu mår mina ben inte så bra, dem är väldigt trötta. Men tyvärr vann vi ingen utan matcherna den sista var riktigt nära, de skillde bara 2-3 poäng.

Nu väntar Svensson svensson samt lite choklad, det är jag värd!

HA de BÄÄSsstT!

Ps. Andra matchen gjorde jag 22 poäng av 37 (1 mål=2 poäng), är riktigt nöjd med de. Första matchen gjorde jag typ 8 tror jag (av 26).

Kommentarer
Postat av: Safiye

bra kämpat idag, du var grymm som alltid:D

2007-09-29 @ 20:29:15
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0