Inverstera/behöver i höst

Jeans/byxor: Jeans har jag köpt 2 par nu inom ca  3 månader så det behöver jag inte, men ett par svarta byxor (eller svarta jeans) skulle sitta fint.
Klänningar: En snygg klänning i en klatschig färg.
Kjolar: En vanlig basic svart kjol med högre midja.
Jackor: Parkas och en skinnjacka skulle sitta fint.
Skor: Dem som jag kan hitta i min storlek, helst stövlar eller ett par höstskor.
Koftor/tröjor: En långarmad enfärgad tröja.
Väskor: Ingen speciell kul att hitta på 2hand.
Blusar & Toppar: Linne känns det som om jag har 100tals och blusar är nog inte de jag kommer satsa mest på i höst.
Huvudbonad: En mysig mössa eller basker.
Övrigt:Sjalar, strumpbyxor, armband och örhänge!

Första inverstering: Förmodligen en parkas eller en skinnjacka (något jag behöver nu inför hösten)

Onödligt men vill ha:Fler armband och sjalar, har ganska många:P

Det är inte alltid man känner så här som jag gör nu men jag känner inte alls för att shoppa eller handla något nu (kan bero på att jag inte har fått sålt det jag ville att andra skulle köpa och att jag har fyndat). Jag vet inte men nu är de inget som ja bara ooohhh de måste jag köpa. Ganska skönt, jag har de jag behöver nu innan den riktiga hösten kommer. Sen är ju jacka och skor ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0