Snygga skor för storfotade!

Som ni säkert redan vet så har jag jättestora fötter och svårt att hitta skor, jag älskar skor men kan som sagt inte hitta så många i min storlek (43) . Därför brukar jag nästan aldrig göra inlägg med skor, jag tycker inte det är kul och blir bara mer och mer sur för att jag har stora fötter (sorry alla med normalstora fötter som inte får läsa om skor, men jag skriver om så mycket annat kul). Men det finns vissa ställen som säljer i min (och er andra med stora fötter) storlekar. Och dem har fått in lite nya höstskor som jag tänkte visa. Det är typ dessa skor jag man har att välja mellan om man har stora fötter, och som ni kommer märka är det inte några billiga skor.


KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OM SKORNA.

Stövlar

Alla stövlar kommer från Kingsizeskor (butik i Arlöv i Malmö men går att beställa via internet) och Laredoute (tailliszime).
Bild 1: Laredoute (tailliszime) 699kr finns i svart, kaki och brun 10mm klack.
Bild 2: Kingsizeskor 2320kr finns i svart mocka eller svart skinn 30mm klack.
Bild 3: Kingsizeskor finns i svart, brun mocka 1050kr och brun fettad nubuk mocka 1450kr 25mm klack.
Bild 4: Laredoute (tailliszime) 1299kr finns i svart 30mm klack.
Bild 5: Kingsizeskor finns i svart stretchnappa 995kr svart stretchmocka (syntet) 1095kr 45mm klack.

Ballerina//skor

Bild 1: Kingsizeskor finns i svar, brun, skinn brun fettad nubuk 850kr.
Bild 2: Laredoute (tailliszime) finns i svart, violett och brons 351kr (REA).
Bild 3: Laredoute (tailliszime) finns i brons, förgylld och svart 379kr.
Bild 4: Laredoute (tailliszime) finns i svart och brun 479kr.
Bild 5: Laredoute (tailliszime) finns i svart 399kr.

Pumps/boots

Bild 1: Kingsizeskor finns i svart 1010kr 50mm klack.
Bild 2: Laredoute (tailliszime) lackskor men finns även likandana fast inte i lack 569kr 55mm klack.
Bild 3: Kingsizeskor finns i svart mocka och svart skinn 1730 50mm klack.
Bild 4: Kingsizeskor finns i svart, mörkröd, bordeaux (i storlekarna 42-46) beigt mocka och mörkbrun (i mindre storlekar) 1060kr 70mm klack.
Bild 5: Kingsizeskor finns i svart  1780kr 70mm klack.
Bild 6: Laredoute (tailliszime) finns i svart 639kr 45mm klack.

Det blev ett väldigt lååååångt inlägg, alla dessa skorna finns i storlek 42-45 (om inte några är slut).

KOMMENTERA DE SOM DU TYCKER ÄR SNYGGAST I VARJE KATEGORI!!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag har inte 43, men typ 39-40-40,5
jag antar att jag kommer får ganska stora fötter, jag är lång lång lång. det är jättebra att dom säljer skor för storfotade, men dinsko/wedins borde ta in större skor (fast wedins har börjat med 42:or iallafall.)

2007-09-05 @ 18:43:24
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: Stoffe

Pumpsen på bild 2 var fina. Tänk på att klackar gör att fötterna ser nätta ut. Att du blir lite längre är ju bara snyggt:)

2009-09-11 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0