Tisdagens



Den outfiten som jag snackad eom igår den blev inte av för jag hittade ingen passande kjol (ska leta mer). Istället blev det de här. Om en timme börjar min träning,fun.Ohh idag fick vi reda på att vi ska ha matteprov om typ 2 veckor och då ska man ha gjort klart kapitlet (jag har 8-10 sidor kvar). Oohh stressad!! Vinklar o area e inte min grej.

  • Tröja gåva
  • Jeans Rågårds
  • Friis & company väska
  • Hårband/scarfs en smyckeaffär i växjö
  • Armband mammas gamla
  • Favvo örhänge (H&M)

Til de.: Bruna Puma skor, sjal fårn H&M och jacka från ONLY

Vad tycks om dagens?


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Jättefin outfit ! kramar ! :D

2007-09-18 @ 19:34:58
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0