Värsta fyndet igår!

Igår var jag tillsammans med 5 kompisar i stan. Vi skulle se på bio men affärerna stängde ju 5 och bion började inte förr än 20 över 7 så vi gick och åt (Mc donalds) sen gick vi runt och sen till espressohouse och satt där och snackade med en kopp  varmchoklad, mysigt. Bio som vi skulle se hette "Ett öga rött". Jag gillade inte den. Det handlade om en invandrarfamilj och så dog mamma och pappan ville lämna allt bakom sig och bli helsvensk. medans sonen kämpade för att stå fast vid sin religon. Nej jag tyckte inte den var speciellt bra men några av min kompisar gillade den, så det är nog bara en smaksak. Men en rolig sak var att jag hittade dem örhängena jag letade efter på H&M!!! Jättesnygga är dem, jag tror dem kommer bli superheta i höst och man kan ju mixa dem till de mesta! Dem kosade endast 49 spänn!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, nej vi är bara lediga just denna måndagen och tisdagen, vi har studiedagar då ;P

2007-09-16 @ 11:08:12
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: R O N J A

hej tjejen :) har suttit ner och kollat på alla dina fynd! gud vad billigt för sååå snygga saker, kram

2012-04-15 @ 18:50:43
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0