Vet inte vad jag ska ha på mig dag!



Idag försökte jag använda min gamla jeansjacka och hade perfekta outfiten för den, men så skulle jag ha kjol till och så hade ja ingen svart passande så jag ska kolla mammas gaderob senare så kanske det blir de i morgon. Det blev ont om tid och kände bara så shiit vad ska jag ha på mig så jag bara kastade på mig nåt, inte speciellt snyggt men jag fick i alla fall inviga min nya (favoo) örhänge!

  • Tröja Cubus
  • Jeans Vero Moda
  • Linne under Camilla (inte min favvo affär direkt men man kan hitta kläder var som helst)
  • Favvo örhänge H&M (NYA)
  • Armband gjort själv

Nu ska jag iväg och dansa!!   Superduper kul

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0