Efterrätt

Hemma från skolan nu, så skönt att blogg.se funkar nu igen. Kändes faktiskt tomt att inte blogga. Saknade de.

I söndags var de kalas dags för päronen, trevligt trevligt.
Mycket god efterrätt var de kan jag säga.


JAG ÅT ALLA EFTERRÄTTERNA HELT SJÄLV!


image1609

Chokladbrownie 
Hallon
Apelsin
Vanilj glass
Svenska flaggan (såklart)



Skoja, gick du på den lätte, april april, kanske blir de inte nobelpris för kuligt skämt men nog tror jag du började undra lite, eller?

Nä du, efter först middagen och sedan en av efterrätterna så var man ganska dö typ  ( mätt ).

image1610
God var den.

Ser de gott ut?

Kommentarer
Postat av: my

ahha, jag gick inte på den palle :P

2008-04-02 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0