It's impossible

image1672
Ni är kärlek för mig, vi vinner imorgon oavsett om jag är med eller inte.

Det är inte sant, imorgon är de DM- semifianal och jag tror jag har blivit sjuk. Det är omöjligt, det är inte tillåtet, varför har jag blivit kass NU?
 
Jag tränade idag som vanligt och precis i slutet av träningen började halsen göra ont men tänkte inte mer på de. Nu känner jag att jag inte är rikigt frisk. Känne mig matt och har ont i halsen men nääääääääääää, jag vet inte vad jag ska ta mig till, JAG VILL SPELA!!! Jag MÅTE spela!

Okej Paulina det är chill du ska spela. Hoppas jag...

Panik!

Nu måste jag dricka och en får jag nog sova och hoppas på att jag vaknar som en ny människa imorgon.

Kommentarer
Postat av: Safiye

nä asså i jag trodde att det var träning som vanligt i onsdags oxå men det var det ju nt sen får jag reda på att Lottie har ringt ida och sagt vart vi ska ha träning men nt till mej

2008-04-12 @ 10:59:09
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0