Svar på frågor

Nu kommer svaren på frågestuden, nädå jag hade inte glömt den det var bara att min hjärna inte kom på de.
Kanske inte världsmånga frågor men whatever såklart jag ska svara.

Hur lång är du och hur håller du dig så smal? :)

Jag är värsta flaggstången hela 185, 5 cm ( försök skyll på min pappa men jag har redan gjort de tusen gånger och jag blir inte kortare ). Hehe tacktack, ja asså jag spelar basket väldigt mycket plus dansar. 3 gånger i veckan basketträning och 2 danslektioner. Sedan har vi idrott varje dag i skolan.

Favorit blogg?
 
Ohh det är alltid så svårt att säga. På bloggkoll.com har jag ca 80st som jag bevakar varje dag.
Läser alla de stor ni vet men om jag siktar in mig på lite mindre bloggar  så gillar jag Karolins och bl.a Stephanies.
 
 Vad ska du göra i sommar?

Brukar alltid tillbringa alla soliga underbara sommarlovsdagar i våra sommarstuga i Växjö. Så för de mest bli de chill där med massor av bad ( har sjö på tomten), glass och solade. OCH jordgubbar glöm inte de, det är ju världens godaste.

Vilket är ditt favorit ämne?

Om jag bara får välja bland alla så är de idrott, syslöjd och musik. Men bland de andra lite mer riktiga ämnena så är det nog svenska och matte.

Hur kommer det sig att det står "Palles perfelta pärlor" på din header? :)

Nu vet jag inte om du bara skrev fel för det ska föreställa ett K i headern hihi. Men annars står de det för jag ville komma på någon slogan typ med många P. Sedan istället för att säga fint och snyggt m.m. så är plagget eller grejen en pärla. Jag heter Paulina och kallas för Palle och sedan perfekta bara råkade slinka in där. Därför blev de det, men känner nog lite nu för att ändra de till något helt annat.

Hur ofta bloggar du? Och varför? :)

Jag försöker uppdatera några gånger om dagen och i stort sätt så bloggar jag minst en gång per dag.
Jag tycker det är så sjukt kul, när jag började trodde jag verkligen inte att det kunde vara så kul, likson lägga in grejer på nätet som vem som helst kan kolla på men jag hade fel, de är SKITKUL!! Sen är de underbart men alla söta läsare som skriver kommentarer och ger tips, love.

Vad är roligast , att få många kommentarer på din blogg eller många besökare ?

Bra fråga! Humm.....svårt men jag säger nog ändå att få kommentarer för då ser man ju att ni tycker till om de jag skriver och vet att ni har läst de. Många besökare men inga kommentarer är ju inte så kul. Så kommentera gärna ofta om ni vill göra mig extra glad.

Tack för de bra frågorna!
Har ni några andra frågor går de även bra att bara slå iväg ett mail eller kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0