Back from basket

Halloj hallå!

Nu är jag back här igen. Känns som jag slänger och far lite grann men så kan det vara ibland. Det har varit 5, eller är jag uppe i 6 nu intensiva härliga basketdagar. In i helsike kul. Läger i Falsterbo och varit med svenska landslaget en dag. Så sjukt overkligt men sant och så ball! Visar er bilder senare.

Sitter och diggar " Girls just want to have fun " med Rebecka brevid mig och laptopen i knäet såklart. Inte min dock, päronen mina har lagt beslag på den och är kvar i sommarskolan, what nä inte skolan, stuga. Börjat tänka på skolan, usshh så hemskt. Hjälp, bara en vecka kvar. NJUT! Fruktansvärt!

Nu ska jag och Bebbz ta och hitta på något vettigt. Upptäcksfärd med kameran lutar det mot. Sen blir det dumburken och chips skulle jag gissa.
Uppdaterar mycket när min söta svarta lilla sak med internet på är tillbaka.

hA DE BäsT!

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Olga+Ange

VÄLKOMMEN TILLBAKA!

Skönt du är tillbaka vid en dator igen, det är så tomt utan dig!

Ska bli spännande att höra om ditt äventyr med det svenska damlandslaget i basket.Det är ju helt enormt!

Vi väntar på berättelser!

Kram så länge!

2008-08-09 @ 21:06:58
Postat av: Ellen & Olivia

hoppas du får en fin kväll!

besök gärna bloggen,

kram !

2008-08-10 @ 16:49:07
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0