Cottage



Hallå från stugan!

H
ur är det med er idag? Jag mår great förutom att pappa precis tvingade mig tömma båten på vatten, äckligt men nu är det gjort. Den ska nämligen tas upp idag för vintern.

Senare idag bär det hem till Malmö igen. Måste bestämma kläder för klassfotot imorgon. No idea vad?! Förslag?
Noppa benen och raka ögonbrynen ska jag också göra för er som vill anteckna haha =).

Tror allt att jag ska lägga mig i hängmattan och försöker plugga samt fundera ut var den där värmen tog vägen som var här igår. Kanonkul! Tumme upp ner!

hA DE bäST!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är du säker på att du ska noppa benen och raka ögonbrynen och inte raka benen och noppa ögonbrynen ;D

haha ha en bra dag! kram!

2008-09-01 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0