Festivalträning

Tjalå!

Spenderat dagen lång på Malmöfestivalen. Najs det där. Rix FM var vi också och såg. Tränat, trängsel och fångning sporterna idag. Kom enda fram till scenen även fast vi kom typ 5 min innan jippot började. Regel 1 trängas, nädå ingen blev faktiskt sur på oss, det fanns gott om luckor, promise.
Den 185 lång mig med mina snabel armar lyckas dessutom fånga en av de 30-tal t-shirtsen som Rix Fm folket slängde ut. Fångning. Men det roliga var att en snubbe bakom mig knackade mig på axeln senare och frågade om han fick köpa t-shirten för 100 spänn. Ja, helt paff säger lite sådär skumt hm, jag får tänka på det. Tre sekunder senare, självklart!
Han plockar upp 100-lappen och ger den till mig, han får tröjan och jag märker att jag precis har gjort värsta affären. Haha sjukt ball. En limegrön t-shirt med Rim Fm loggan på ryggen payade han mig precis 100 spänn för! Naaaajs. Riktigt very najs.

Nu ska det bli Guitar hero hamburgarkäk och tjejkväll! Behöver jag säga ordet najs igen?



Inte världens vackraste bilder men whatever

Klänning Gina Tricot
Kofta Gekås
Väska second hand
Halsband köpt i stockholm någonstans
Armband Indiska
Örhängen Pilgrim
+ conversen ( of course )

Ha DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0