Olympic



Frågan är om jag har blivit en sportnörd? Jag gick upp frivilligt halv nio idag för att se OS.
Men det är ju faktiskt attans spännande. GO Sverige!
Såg precis en riktigt
spännande handbollsmatch och Sverige vann med 1 mål! Yeeah!

Vad är det mer för någon spännande svensk OS idag?
Det lär väl bli kassa tider ( liksom 07.30 ?? ) för kineserna har ju sån crazy tid gämfört med oss. Men, whatever.

hA DE bäsT!

Tihi, nu ska jag fjäska för pappsen som är hemma om han kan göra frukost åt mig :D

Kommentarer
Postat av: rebecka

Prick tre idag så är det damfotboll, Sverige - Tysklan, kvartsfinal. Sen börjar friidrotten runt fyra tiden :)

2008-08-15 @ 13:05:37
URL: http://photopalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0