Sista dagen

God morgon!

Vaknade väl vid si sådär halv tolv tiden. Gäller att njuta SISTA dagen av sommarlovet. Sova ut. Oj vad klocka går fort hon är fan redan halv två snart. Ska iväg på ett kalas sen, trevligt trevligt.
Asså det känns så himla sjukt och så hemskt att skolan börjar imorgon. Nio veckor bara så puff borta.
Det hade suttit fint med typ nio veckor till haha. Nä, men det ska ändå bli lite halv kul att börja igen, se schemat, träffa polarna och så men läxor, tidiga morgnar, sena dagar BUUUUUU! Det är inget man längtar efter.
Som ja sa till mina kompisar innan, " Nu slutar man sväva runt på molnen " haha.
Men någon gång måste man kommer tillbaka till verkligheten och den någon gång är imorgon.

Snart kommer mina päron och hämtar mig här hos Rebecka. När jag ringde skulle dem bara käka lunch, själv satt jag då i pyjamas.

hA DE bäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0