Snurr

Jag skämtar inte men virvelvinden var den ballaste (virvelvinden) jag har åkt. Den brukar vara den samma på olika tivolin men så helskicke heller, ojojoj vad det snurrade. Flera gånger drogs kinderna riktigt bakåt av farten och man kunde inte röra sitt huvud utan bara flabbade, gapflabbade. Haha riktigt ball, värt det ganska dyra priset 30 spänn.
Spiderman karusellen var inte heller fel, haha yee. Är riktigt sugen att ta två åk imorgon också ( dessa karuseller ), ska nämligen in till NRJ in the park. Malmöfestivalen snackar jag självklart om, om ni missat de 20 gångerna jag redan nämt den festivalen här på bloggen haha.


Mitt hår som åker sin egna karusell



Yey, bra fotograf Elli, inte helt lätt att fånga oss i den farten.
Vackra miner va? Tillägga jag i röd kofta om ni inte hittade mig:P



Spiderwomanman


Little nervös. Polarna lurade i mig den och jag hann inte ens se hur den gick:P


SIIIIIIIIIIHOOO! Överball!

Har ni åkt några balla karuseller på sistonde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0