Spännande shopping


Sex stycken galgar, kan det bli mer spännande? Haha verkligen. Nä just det whiteboardpennor fick jag ju faktiskt också med mig hem. Som ni ser, ingen alls spännande shopping. Ikea och jag hör inte ihop även fast jag ibland gillar att åka dit. Det brukar nästan alltid vara så att vi är ute efter en speciell vara och åker dit nästan bara för att köpa den. Sen är den slut och vi köper massa annat skit. 5-7 av 10 fall brukar det bli så typ.
Det är kanske inte meningen att jag ska köpa den där klädställningen, mamma kom just på en ny lösning. Hon ska ha en garderob i sovrummet. Då blir det helt plötsligt massvis med utrymme i den garderob som vi har tillsammans. Gott om plats till mig. Ett alternativ som tål att tänkas på. Så länge får jag leva med några kilo kläder i soffa  =)

Har ikea situationen också hänt dig?

Kommentarer
Postat av: rebecka

Fan va smarta de hängarna överst var! :)

2008-09-04 @ 17:41:58
URL: http://photopalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0