Tänk positivt


Söndag: Krabbelurer, chokladsås, sylt. Måndag: Flingor (sugerfree), hallonkräm, rån, macka =)


Sörjeveckan har börjat, tankar som man inte vill tänka på dyker upp i huvudet. Höst, kallt, skola, läxor, tidiga morgnar, prov. EN vecka kvar av sommarlovet. Hade varit bättre att säga en vecka kvar till sommarlovet. Usch att det har gått så snabbt. Men som sagt en vecka, det är ju typ som hela påsklovet och det har jag liksom framför mig nu. Påsklov i augusti, kanon!

Unnar mig vilket fall som helst massa gott nu, har aldrig varit såhär gottsugen. Var liksom tvungen att öppna en påse Ahlgrens bilar idag för att se så de inte var gamla. Det var de inte men ändå tur att jag käkade upp dem för de hade ju blivit gamla någon gång men nu slipper de det! Dessutom gör jag extra goda frukostar, lyxigt. Det lär man ju inte hinna sen när man ska gå upp 7 på natten. Nä, du skulle ju inte tänka på det Palle. Glöm det. Nu har jag påsklov!

hA DE bäsT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0