Två lager


Hembakad strut eller gigantiska kulor av italiensk glass. Enkelt val för mig. Svårare för pappsen. Men efter en frestande mums bit framför ögat på honom lockade jag honom och han lämnade genaste kön från det " hembakade struten " glasstället. Min glass på bilden som slank ner i min magen. Under chokladen dolde sig även en kula jordgubbsglass som tog upp hela bägaren. Chokladen fick de liksom lägga utanpå som ni ser. Okej, kulor skulle jag kanske inte kalla det, de liksom skar av med en platt sked liknade grej och kletade på glassen i bägaren. Inga kulor direkt, mer geggamoja. God geggamoja!

Vilken är din favorit glassmak?


Kommentarer
Postat av: Lejla

muums vad gott det där såg ut :)

2008-08-04 @ 14:51:14
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0