Garderobsfundering


En variant av drömgarderoben

Lyx garderoben med många öppningar, speglar överallt, lådor, många klädstänger, skoförvaring, korgar, hyllor, boxar, väsk/sjal hållare, byxstång och gott om plats är väl garderoben jag drömmen om. Har en liten plan på att göra
" Dressing room "
av min brorsas rum  när han flyttar hemifrån men det lär ju dörja minst ett år :P

Det där himla kuliga är när man har så mycket kläder och garderoben är full ( jag delar faktiskt med mamma så det är inte bara jag som har fyllt den ) så är man ju faktiskt nästintill tvungen att fixa något annat ställe att ha kläderna på. 
Det är inte speciellt mycket som jag kan sortera ut och sluta köpa kläder det är ju en omöjlig uppgift haha.
Nu går mina sprida tankar på att göra en enkel garderob anordning i mitt rum. Det är faktiskt inte speciellt svårt, måste bara göra lite plats åt den. Sen är det ju det att kläderna syns. Jag tror att jag ska ha det under en snevägg och då tror jag inte det går att typ hänga något i taket eller så. Men jag har en intention att det nästan att det kan vara snyggt att kläderna syns.
Ikea here I come.

Har du några tips på någon enkel garderobsförvaring?


Galgar tills du storknar.


Tre olika klädstänger.
Olika funktioner
1: Håller 30kg, finns i silver, skohylla
2: Håller 40kg, silver
3: Håller 40kg, skohylla, svart

Min önska: Håller 40kg, skohylla, silver
Haha får ge mig på en sak.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag har 3 garderober :D

2008-08-23 @ 12:24:09
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Safiye

åh jag älskar inredning;)haha. Ja jag tänkte ha något stöd kanske någon tunn kartong eller något, får väl se vad man hittar.

2008-08-23 @ 12:25:01
URL: http://safiiyes.blogg.se/
Postat av: louise

de va ju inga fula bilder på dej ! yes , lyckos mej ja ;)

2008-08-23 @ 17:14:09
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag har den svarta ställningen med skohylla. Har använt den i lite drygt en vecka. Den fungerar jättebra!

2008-08-26 @ 19:15:48
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0