Sweet thing


Hello guys!


Störa delen av dagen har tillbringats med några kilo filmer i soffan med sällskapet Rebecka.
Bl.a. House of wax och The hot chicks har vi lookat på.
En monopolrunda sedan kom i-stort-glassbehov-palle på att vi skulle cykla till Ica för att köpa en Ben & Jerry. Jag bor lite off om man säger så, det tar ca 15-20min att cykla. Observera att cykla kan medföra motvind som är = hemskt.
Menmen,
vi gjorde det och det var inte så farligt. Tom & Jerry självklart slut, Ica där vi bor har alltid den talangen att lyckas ha slut just på den med brownie i. Det fick helt enkelt bli en annan. Fever for chocolate, Carte d'or, den åt vi med små tunna engångsskedar som Ica skänkte oss. Rebeckas bröts inom loppen av 5 sekunder.
Förpackningen innehåll 500g och jag vill inte ens veta hur mycket jag åt.

hA DE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0