Festivalenmalmö

Malmöfestivalen för hela slanten, igår sprang jag runt där på kvällen en stund. Käkade chokladgryta, haha ja den hette så men det var kött och mörk sås, ingen choklad vad jag hittade. Såg på Abba grej, folk som sjöng Abbas hits, riktigt bra röster och sjukt lika. =)
Snart dra det in igen till Mf. Runt fyra tiden är det Rix Fm som ska ses. Innan dess ska vi kolla, glida, käka, shoppa, de fyra magiska orden.
Sova i en dubbelbäddsoffa ska jag också göra ikväll, tillsammans och hemma hos Rebecka. Elli tyvärr du får nog ta golvet haha :P Blir nog ingen uppdatering ikväll, eller vem vet, kanske lyckas övertala och sno åt mig Rebecka data?

Här, enjoy crazy och mindre crazy bilder på mig, klädseln för igår.



Klänning Thailand
Leggings Gina Tricot
Kofta B.young
Sjal Kappahl
Pärlörhängen Ur & penn
Klocka köpt i någon liten affär i Halland
Lila Armband gåva från Thailand
Pärlarmband Marmalaid
Väska Gina Tricot
Conversen

Har du varit på någon festival i sommar? Vilken? Kanske Malmöfestivalen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0