3,5 dagar kvar


 
Tjenix söton!

En hel dag med min lilla farmor på stan idag. Fiskpinnar med hemlagat potatis ( JA, KETCHUP TILL ) gjorde hon också åt just bara mig. Så gulliga farmödrar kan vara! Speciellt min.

Två söta hösttrendsfynd ( ah nytt ord till hänga gubbe ), fick jag med mig hem också. Certainly visar jag er.
Som pricken över å:et kom jag precis hem från träningen, fys hade vi också som kan läggas. Men ball fys ( kan fys vara ball? Ja, vår tränare grejade det ). Sammanfattning, najs dag!

Ha DE bäST!

Ps.
Hey, såg att jag faktiskt har hyfsat många besökare ( för att  vara Palle, inte Blondinbella ) men det skulle vara extra kul om ni kommenterade lite grann också. Kiss & hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0