Tall

Tjenixen!



HAAAAJ!

Gud vilken dag, en riktigt maratondag fast inte alls så hemsk. Men lång.
Har
asat runt på en gigantisk väska som väger runt 5kg idag typ hela dagen. Skolgrejer, idrottskläder, basketgrejer, pianonoter, pengar, mobil, nyklar och min tandpetare som inte får glömmas haha. Tung är rätta ordet.
Förutom skola, idrott, piano,stan och basketräning och inte varit hemma på det så har jag snackat i radio! Live! Helt fett.
De ställde över många frågor angående basketen m.m. Fick även göra lite reklam för min blogg ( TACK maggan, min moster ), men det var vid 12.30-13.00 tiden så nog inte så många i min ålder som är intresserad av bloggar som lyssnade men ändå! Lite nervöst var det allt men jag fick ändå fram bra ( sanna såklart ) svar. Ah det var väldans ball =)

Fyllde min bladundertunga väska lite till också idag med några gram, spetstoppen är min. Är inte 100 att jag behåller den. Hatar monkis provrum, måste prova den lite mer hemma. Men den är ju så söt att bara titta på =)

Träningen
bestod av " Idioten " så många gånger att jag tappade räkningen samt typ 4 stafetter. Slideövning ( hemsk ) plus massa annan fys. Nu känner jag mig som en halvt död kycklig.
Sömn är något som ligger på min önskelista.

ha DE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0