Tell



Tjing tjong!

Nyduschad och nu med en handduksturban på huvudet checkar jag tvn där OS rullar hela tiden. Jag frågar också mig själv varför jag tvättade håret? Jag sa ju det redan innan jag hoppade in i duschen, nä tvätta nu inte håret Palle för de blir ändå så livlöst imorgon. Sen står jag där i ducshen och vips så har jag slangen över huvudet och dränker håret med vatten. Smarto number one.

Sörjer över att jag måste gå upp 06:45 imorgon, men inte mycker att göra, väntar på den rytmen som man väl måste komma in i någon gång så att det inte blir så hemskt att gå upp.

Har även lovat mig att aldrig äta så stor portion mat mer, känns som jag är gravid. Borde stå varningstexter på pastapaket, " Är beroende framkallade ".

Nu ska jag dra mig till sängen och bara ta en liten slurk i min SOLO tidning, en liten. Sen pömsa!

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har också precis duschat - håret med vilket var lite onödigt för min del med - och ätit en stor potion spagetti med köttfärsås, så där har vi något gemensamt, haha :)



Titta gärna in mina handgjorda mocka-, satin-, skinn- och läderarmband som jag säljer på min blogg, mycket billiga :) Kram

2008-08-19 @ 22:05:58
URL: http://inmyminds.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hur breda de är ser du i beskrivningen under varje armband (ex B: 4 mm)

2008-08-19 @ 22:16:38
URL: http://inmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0