Rosa



Vill ni veta en ball sak om mig? När jag var typ mellan 7-11 år så var jag helt galen i rosa. Helt sjukt galen. Jag hade allt i rosa. Alla kläder, hela mitt rum ( okej, det är fortfarande ganska rosa ) och typ allt jag ägde. Jag fick alltid rosa presenter när jag fyllde år och så fort mina kompisar fick syn på något rosa så sa de, - Oh Pau, kolla det är rosa det tycker väl du är snyggt?.
Haha.

Det blev nog så eftersom min mamma också var väldigt förtjust i rosa när hon var ung (typ 25 bast), då var hela vårt kök och toan rosa. Toan är det fortfarande faktiskt, gästtoan. Rosa toa, rosa handfat och rosa inredning. Det är ett härligt rum de där haha. Hon klädde även mig i massa rosa kläder när jag var pytteliten, alltså bäbis så det smittade väl av sig.

Men jag vill tillägga att jag verkligen inte är fullt SÅ galen i rosa nu även fast det är attans snyggt. Konstverkade precis mina naglar i just färgen rosa! Voila!
Borde kanske skaffa min en liten katagori där jag avslöjar massa smaskiga hemligheter hahah. Piniga, roliga och annorlunda grejer. Vad säger ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0