HEJ SMULTRON!

Julhandel idag med farmor i stan med träden fulla av belysning. Rätt som det var började det snöa också. Julkänsla på hög nivå. En och en annan julklapp införskaffades samt en ring, örhängen och bikini till maaaj!
Där har ni the reason varför jag inte hunnit blogga tidigare idag.
Man kan också lägga till träningen och sing star med brosan min (21 bast) som verkligen inte bör sjunga Abba musik offentligt. Puuhh...en chock och ont i öronen. Han ville inte ens höra på reprisen själv.

Shala imorgon ska jag spela upp ett stycke på piano för min musiklärare (själv)..scary...men det ska nog gå bra.
Nu ska jag nanna sött!

HÄR HAR NI MIN LÄCKERBIT! (okej bilden är ju inte den bästa).
 Jag tror jag ska döpa den till Leffe eller något annat vackert namn....haha..får väl se.




hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju skitbra ju! Vad fick du ge för den?

Min mamma har en iPhone som jadu jag brukar sitta med;) och du måste ju ladda ner en massa Apps. Du vet på Appstore, om du har ett konto på iTunes så är det bara att använda samma på Appstore, fast det visst du säkert redan ;). Men där finns gratis saker också som Style.com, bara ett litet tips ;)

Puss!

2008-12-04 @ 10:21:31
URL: http://withanna.devote.se
Postat av: Österviksgänget

Cool ipod! Grattis, hur många GB och kostnad?



Nu ska flygen gå enligt tidtabell från och med lördag. Puuuh, vi kommer precis med...och ni gör det med ganska stor säkerhet....så då ses vi på julafton i värmen och dansar runt ön i poolen med tomteluvor i år igen! Och glöm inte köpa klappar till tärningsspelet. Du får utmärkt läge till det i Kuala Lumpur, där drösar det av varuhus och kuliga butiker! Blir lätt avis på er! Kramis!

Har inte börjat packa än, men vi behöver ju inte så mkt det mesta finns ju där nere......

2008-12-04 @ 11:09:45
Postat av: felicia

shit vad snygg!:D Hann inte heja (säga "hej" :P) på dig idag ;)

2008-12-04 @ 20:05:43
URL: http://caradeoro.devote.se
Postat av: linnea

åh jag vill oxå ha en!

vad fick du betala för dig & hur stor är den (i GB alltså) :)

2008-12-04 @ 21:56:13
Postat av: Rebecka

har ni singstar eller menar du popstar? hahaha! :D det har jag sålt på loppis för längesen!

2008-12-05 @ 15:08:07
URL: http://photopalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0