Ko Lipe

Hallå!

Transport 2 timmar med speedboat från Hat Yai till Ko Lipe. Sanden är vitare än vad min kropp är (min kropp är mega vit). Den ska ändras, min kropp alltså, sanden för gärna förbli vit, gärna i vårt avlånga land också. Vatten är hott hott och typ genomskinligt. Det är ungefär så beskrivningen lyder om jag ska beskriva miljö här på ön. Förutom det så är det runt 30 grader varmt , wonderful och ja...wonderuful. Har fixat åäö på tangetbordet också som pricken över i:et!
Livet leker!


On the airplan...:D Fett lyxigt med mat


Plus pannkaka och färskpressad juice - frukost!



Turkost eller turkost?


Spana ögonen, jag är ju en riktigt kines, eller thaiare!


Banan pannkaka, satans så gott


Måste bara visa flygmaten så gullig med alla dessa förpackningar. Middag


Frukost.


Jag hAR de BÄsT! HA de BÄST! ni Är bäsT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va tänk nyss var ni här nu är ni där????ser skönt ut

vi firar lucia imorgon ,mörkt o regnigt.

maggan ringde nyss.

David åker imorgon till Bangkok en dag.. sen Maco-Hongkong-Singapore-Vietnam den 17 december där han möter upp Jeannette sen Laos.SEN THAILANDMEN HAN ÄR BORTA TILL 16 JANUARI

KRAMAR VAD DU SUKTAR MED GODA MATBILDER

TESTA RÄKOR I RED CURRY MIN FAVVAO

kRAM KITT

2008-12-11 @ 19:33:53
Postat av: ellen

sv: hej ! gud vad mysigt det där ser ut !! nu längtar jag ju bara ännu mer.. thailand är så himla bra trallaal :D. har bara en dag kvar nu, sen bär det ivääääg :D ! hittat några shoppingfynd än då? ska ju till bangkok först, så det blir mest shopping där för mig iaf. ha det skitbra :) puss, snart kommer jag, haha:D!

2008-12-11 @ 19:52:13
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: Kerstin

Tjena Palle!



Så himla kul att ni har det bra! Är grymt avundsjuk!



Emil har varit här idag och ätit middag kan du hälsa dina kära föräldrar!



Ha det så skönt och njut!



Kram Kerstin

2008-12-11 @ 21:35:57
Postat av: Anna

Det ser verkligen underbart ut! Ha det bra

2008-12-12 @ 07:07:01
URL: http://www.fabset.com/smulan
Postat av: rebecka

Åh, vad fint <3 Fan vad fuskigt att ni fick så fin sån fin mat! :) Hur lägger du in bilderna!? :P:D

puss!!

2008-12-12 @ 11:37:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

Åh, thailandpannkakor är ju det godaste som finns nästan! Åt det jämt när jag var där..:)

2008-12-12 @ 13:15:03
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0