Runt tolvslaget

Snyft snyft Robin kom aldrig till globen. Det är väl egentligen rätt sångmässigt men jag tyckte om han ändå...ögongodis dessutom!
Jag har precis tagit med en dusch klockan tio över tolv på natten (helt normalt väl) samt sprungit runt som en galning för att försökt hitta min mobilladdare. Min mobil (även kallad highteck bara för att den är så fruktansvärdt gammal )är liksom helt död, stendöd, urladdad. Men tror ni jag hittar laddaren? Nej of course.
Sökande fortsätter imorgon bitti då jag ska upp klockan nio. Undra om jag vaknar, min väckarklocka har stannat och mobilen är död, rättare sagt så har jag inget alarm. Hjälp. Jag är ju smart jag.
Det finns något som heter batteri och laddare Pau!!

hA DE BÄSt!


pÖÖÖÖSma sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0