Från 30 + till 2 +



Tjjjjeeena!

I'M HOOOOOME...jag tror det knappt..vill i alla fall inte inse de. Trotsade allt genom att köra flipp flopp och brillor från Bangkok - Stockholm - Köpenhamn tills  vi kom ut till bilen här i Malmö.
Aaa liiite kallt blev det allt så jackan var tvungen att åka på. OMG Sverige, Thailand, Malaysia, så olika.
Va fan, klockan är sex och det är lika mörkt som det var 02:00 på natten i Thailand.
Nu e jag i alla fall hemma. Jag har ju saknat bloggandet och alla friendsen. Nu är det bara den där brännan som helst ska sitta kvar si sådär 5 månader.
Haha...omöjligt. Några tips för att bevara den längre?

Jag har saknat er mina guldkorn..nu ska jag blogga som vanligt igen. Jag har några ton bilder och massa shopping att visa, hehe:D:D
Jag har haft en helt SJUKT UNDERBART RESA!

HUR HAR ER JUL VARIT? Min har ju varit motsatsen mot snö och gröt men ack så bra ändå:D

GOD JUL (lite sådär i efterskott) och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan Puh

Sååååååååååååå ni är hemma nu....STACKARE!

Blev tomt när ni for iväg.....

Själv är jag inne på sista dygnet i värmen. VILL INTE HELLER ÅKA HEM!

Kollat in biljetter i jan eller febr. Man kan komma iväg ganska skapligt.

Tagit helmassage runt hörnet.

Vid 18-tiden öppnades himlen och elefantpisset strålade ner.

Haft bilen på verkstad i dag, reparationen gick snabbt och blev bra.Man blir förvånad vad de kan åstadkomma i ett hål i väggen!

Tog en repa ner på turistgatan för att leta efter de där trädhuvena som Marina ville ha. Men fanns inget stånd där, bara smycken.....Ska hämta 12 kg tvätt i morgon innan jag lämnar tillbaka bilen.

Ska boka taxin till 18.30, det borde väl räcka?

Längtar efter Stieg Larssons sista del i Millenuimtriologin. Och längtar förstås efter mina små gull!

Nu är det över midnatt och jag är något trötter....

Puss; hälsa!

2008-12-29 @ 18:28:54
Postat av: Kitt Marténg

ah

välkomna hem. du ser ut att ha haft det underbart.

nu väntar jag in hasse .kokar brunkål som jag ska bjuda han på imorgon här

han ska få en jul med gran glögg kål sill ja du vet men det fick ju ni även på julafton thompas julbord dignade av svensak juldelikatesser såg man.

vi hörs kram hälsa ma pa emil

2008-12-29 @ 22:51:57
Postat av: sara

shit, du var skitlik en kompis till mig som heter vanessa!

2008-12-29 @ 23:08:21
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: sara

nej, tyvärr men det skulle nog se ut som en bild på dig, hihi! Fast hon är några år äldre bara. men annars så :)

2008-12-30 @ 00:04:22
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: louise

welcomer home pauuu :):)

för att du ska hålla kvar solbrännan så får din hy inte vara torr för då flagnar ju hyn, så man måste smörja in sig med hudlotion^^

hur gick det med adidas jackorna?;)

2008-12-30 @ 12:56:31
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0