HAPPY NEW YEAR



Tvåtusenåtta!
Året då min mun förvandlades från en tågstation till ett dollarsmile. Året då basketen satte igång ordenligt. Året då jag blev med kamera och dokumenterade allt. Året då jag hoppade runt i converse i ur och skur. Årest då kläder blev mer än roligt. Året då jag växte så det knakade.Året då jag blev besatt av alla Marc Jacobs grejer. Året då jag blev " Malmös största lilla baskethopp" i en tidning.Året då blommigt blev favorit. Året då drömresan blev verklighet. Året då skolan började på allvar med betyg. Året då jag inte klipppte mig en ända gång.Året som innehöll skratt, svett och tårar. Året är 2008.

Det är så svårt och tänka tillbaka under ett år och se vad som var bra och dåligt. Tolv månader, det går så fort men ändå känns januari 2008 så långt borta. Nu är det snart år 2009. Vem vet vad som väntar nu?
Modell jobb, bra betyg och en riktigt mycket basket. Haha lite höga förväntningar inför 2009 kanske men vadå, då har jag något att sträva efter.

Jag  vill önska er alla ett riktigt GOTT NTT ÅR!
Hörs nästa år!

hA DE BÄst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0