Alla hjärtans dag tips under 150 spänn!

Vill du ge någon kompis, släkting eller någon annan betydande person något extra på alla hjärtans dag på torsdag, då har jag lite tips till dig.

Här har du några billiga och snygga alternativ!

Allt kostar mindre än 150kr!


image1288

Armband Bianco, Örhängen Urban Outfitters, Hello Kitty Strumpor H&M, T-shirts Love is my religon H&M, Ring Cocoo, T-shirt LOVE H&M,  Armband Kyssjohanna, Örhängen H&M, Väska Bianco, Ring Cocoo.


Vad tycker du?

Ska du ge någon alla hjärtans dag present?




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Armbandet kom idag och det var jättefint! Ska ha det på alla hjärtans dag :)
Hoppas du har haft en bra dag! Kram!

2008-02-12 @ 21:11:07
URL: http://cassandrasmode.blogg.se
Postat av: Maggan

Min gåva till mina nära och kära på "Alla Hjärtans Dag" är att jag kommer hem!
Fast jag inte vill lämna värmen här i Kamala och komma till rusket i Sverige, så känns det ändå bra att få komma hem och krama om mina gullhönor!
Åh, vad vi ska kramas och gosa!
Kram på dig också! Och Krama din familj!
Foto här nerifrån är framtagna både på CD och papperskopior. Du får se när vi ses!

2008-02-13 @ 04:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0