Från topp till tå: Örhängen

Ohh jag har fått ett par nya favorit örhänge, det är bamboo örhängen. De är/verkar ju såååå coola, snygga och passar typ till allt. Älskar de från Cocoo, de finns i tre olika storlek ar ( S,M,L) och kostar mellan 125-165kr/par samt finns i både guld och silver.
De finns även som hjärtan som också är väldigt snygga och som fyrkanter typ ( från 99kr).




image1277

Något annat jag skulle vilja ha i öronen i vår är den här modellen!

Finns lite olika prisklasser på de beroende hur mycket man vill lägga. Ett par väldigt prisvärdiga är de här ( bild här under) som kommer från H&M och som bara kostar 29,50kr. Även de finns i både silver/guld.
Eller kan man betala de dubbla och få ett par lite exklusivare från ASOS för 72kr som även de finns i guld och silver.

image1278

image1279


Sen ett säkert kort och som jag älskar är pärlörhängena. Passar till allt och är söta, stilrena och snygga!



Vad tycker du om örhängena?
Vad tänker du ha för örhängen i vår?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag gillar bambooörhängen och pärlörhängen :)

2008-02-10 @ 20:22:09
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0