Vilken lättnad

Gomorron!

Ska börja med att säga att det var trevligt och kul på "fjortisfesten" igår. Klädseln löste sig lite lagom fjortis:D Kanske visar de senare (ingen bild utan bara kläderna, kom hem sent och glömde fota mig då).

Men jag missade ju Let's dance igår och jag var lite nervös för att Danny skulle åkta ut och de ville jag ju inte, men han klarade sig som tur va och Ulf åkte ut, tur han inte blev en sådan som peppe som hängde kvar länge bara för han var kass..(peppe var ju kul men inte Ulf). Men enligt Let's dance sajten så fick han näst sämst poäng, stämmer de?





Var Danny bra? Man ser inte så jättemycket på de små videon som finns på Let's dance sajten.


Kommentarer
Postat av: beckan

han var säkert skitkass ! hahah

2008-01-19 @ 13:35:48
URL: http://heartbeatforever.blogg.se
Postat av: Lene

Han var aasbra den kvällen också, trots stukad fot

2008-02-11 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0