Hemlis



Läste på Engls blogg att denna hightecka grej kommer till Sverige den 11 juli. Jag är inget mobilfan, men denna är ju verkligen grym. Ska man råna sig själv på fler flera tusen? Nä, knappast...men jultomten kanske?

Ska jag avslöja en lite hemlis för er...? Jag är nog en av de enda 14:åriga barn som inte äger en mobil, haha. Tycker inte riktigt själv att jag behöver en och vill heller lägga pengar på kamera och kläder. Haha lånar min farmors, riktig heeting, ingen kamera och Yes & No knappar, highteck:P Men det är en hemlis som ibland kan bli lite pinsam haha.

Vad har du för mobil? Ska du satsa på Iphone?


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har en samsung g600 kameramobil,det är väl egentligen ringa och messa jag gör så allt annat e bara onödiga saker men när alla alltid trodde att jag var på tbanan sen man inte kunde höra vad jag sa så behövde jag köpa en nymobil och då fick det bli den här.

2008-07-05 @ 13:30:13
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: rebecka

ska nog köpa iphone här i USA :) måste komma till dig när vi kommit hem, när kan jag komma till stugan? :D på tal om astfalt, skulle inte du ha fest?

2008-07-10 @ 19:58:28
Postat av: gullis

Ja du nu finns det många som har Iphone ;D

2011-06-08 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0