NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Jag tror inte det är sant. Startar upp datan idag och ALLT är borta. Får panik och startar om datan. Samma.
Hade 147 virus innan och nu har jag 136. Datan har alltså tagit med sig ALLT jag hade och har bara tagit bort 11 virus. Mina bilder, hade bilder över 3 GB. Oh jag har tänkt flera gånger oh jag måste spara mina bilder på ett USB - minne så de inte försvinner. To late. DUMMA DIG PALLE!

Jaha hur ska man förlåta sig själv för detta?
Alla bilder som jag har tagit. Som tur är har jag en del kvar på kameran men ändå. Alla de från förra året, de finns inte längre. Har inte blivit klar med att bränna de på CDn eller fixa lösa kort. FYYYYYY PALLE! ÅNGEST!

Ja säger bara thank god att jag la in designen igår, annars vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.

Vad gör man nu mer än hatar sin data?



Kommentarer
Postat av: Louise

det har hänt mig med , men aaalll min musik , hade runt 500 låtar och allaaa mina bilderr från julafton , nyår och annars till frbruari försvann :(

2008-07-01 @ 11:55:41
Postat av: Mathilda

Jag tror nog att jag ska lägga över mina bilder till ett usb-minne nu... för säkerhets skull....

Jag hade dött om jag hade förlorat dem!

2008-07-01 @ 12:07:49
URL: http://mathiildaa.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Min dator och hårddisk kraschade förra månaden. Men jag lämnade in den till en firma .För ca 400 kr räddade de mina bilder och allt jag hade under "mina dokument". Dessvärre hade jag gjort massor av album i annat format och de kom inte med på den nya lösa hårddisken(500 GB för 980kr), för de låg inte under mina dokument.

Nu har jag kopplat denna hårddisk till min bärbara dator.Så på så vis har jag tillgång till allt nästan jag hade innan.

Man kan alltså skaffa en löshårddiak där man kopierar in allt av värde.Den kan man koppla till vilken dator som helst sen. Det gäller också att man har samma program installerade på lösa hårddiken som den fasta så det funkar när man vill kolla.

Det finns program online också som man kan spara foto på. Googla på det!

Och googla dig fram till en firma i närheten som kan rädda saker från din kraschade hårddisk!



LYCKA TILL!

2008-07-02 @ 01:00:16
URL: http://www.nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0