Tjo

..hej!

Arg arg är jag på den andra datan nu, helt väck den med :( Funkar inte alls, har fått fjäska mig till att snabbt låna min brors data som det annars är strängt förbjudet att göra.

Nu rullar snart bilen mot Småland igen. Kom på att jag kommer vara utan mina kompisar nu i kanske 4 veckor så slog en pling till en tjej och hon nappade. Drog ner till havet och svalkade oss, riktigt härligt må jag säga. Konstigt att det inte var mer folk där.

Hoppas min bärbara sötnoz snart är tillbaka så att jag kan blogga som vanligt igen. Stå ut. Jag gör så gott jag kan.

Kännes en gnutta sorgligt att typ halva sommarlovet har gått men försöker intala mig själv att det inte ligger till så utan att jag har hur många veckor som helst kvar. Men det stämmer ju faktiskt nästan, typ..:D
 
hA De bäsT!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0