En orange prick

52,67,81. Ja det blev resultatet i minigolf. Tvåa kom jag och pappsen vann. Sist kom då som ni kanske kan filura ut min kompis, deppa inte Matte. Choklad och jordgubbs chessecake glass slank också ner i magen.

Brum brum, åkte båt hem, gick attans snabbt och är så sommarmysigt.

Nu blir det Beck!
GUNVALD!
Haha " 1, 2, 3 Gavling " haha det är något knäppt jag och Matte har fått för oss.



Jag posar på båten, shtiligt!
Blommig tunika H&M
Leggings Gina
Nerdraget linne ?
Converse
Armband Marmalaid
Örhänge I.me.my
+ flytväst såklart på sjön.

Puss sötnosar!


hA De bäsT!

Kommentarer
Postat av: amanda

Så mysigt att åka båt :)



kramar!

2008-07-05 @ 22:55:30
URL: http://adnamaaas.blogg.se/
Postat av: nilla

tycker mkt om din blogg!! läser den lite då å då.. :-) åsså tycker jag din tunika e helt underbar!! kram /nilla

2008-07-06 @ 02:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0