DATOR!



Hej hjärtan!


Ojojoj vad jag har saknat er, hjälp. Nu sitter jag i Halland och snälla moster har fixat värsta internetcaféet här med tre datorer och internet. Perfekt. Min data i klar men den befinner sig just nu lite utanför Malmö,så det har inte gått att hämta den eftersom vi har varit i Småland.  Men på tisdag är den i mina händer och jag kan blogga från den och allt. Nu ligger det till så att jag kan låna mosters data och kan blogga här nu när vi är här, så himlans bra. Ni kan ju bara ana hur mycket bilder jag har tagit och som jag vill visa er. Shihoo nu kommer här inlägg. Håll i hatten!

Firar mosters födelsedag här i Halland, glassen kallar. Partyhatt och ballonger shiho!


hA De bäsT!

Kommentarer
Postat av: monique

min dator dog precis, fasar virus



















LOVE FROM LONDON



2008-07-19 @ 18:48:20
URL: http://moniquelondon.com
Postat av: amanda

weeii, du lever!

anta min utmaning :)

2008-07-19 @ 18:53:22
URL: http://adnamaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0